Περήφανη που είμαι Ελληνίδα

Ελληνίδα«Για τρία πράγματα ευχαριστώ την τύχη: πρώτα γιατί γεννήθηκα άνθρωπος και όχι θηρίο, δεύτερο γιατί γεννήθηκα άνδρας και όχι γυναίκα και τρίτο γιατί γεννήθηκα Έλλην και όχι βάρβαρος.» Αυτά είναι τα λόγια που είπε ο Θαλής ο Μιλήσιος περίπου το 600 π.Χ. Εγώ, δεν θα αναλύσω τα λεγόμενα του, ούτε θα τα κρίνω. Θα σταθώ μόνο στο σημείο που ευχαριστεί γιατί γεννήθηκε Έλληνας. Αυτό κάνω και εγώ λοιπόν! Ευχαριστώ το Θεό -και όχι την τύχη- που με έκανε Ελληνίδα! 
Όσο και αν προσπαθούν να σε μαυρίσουν, να μικρύνουν τα σύνορά σου και να μειώσουν την ιστορία σου, για εμένα Ελλάδα μου είσαι η μεγαλύτερή μου αγάπη. Αυτή που με έμαθες να έχω αξίες στην ζωή. Να διαβάζω, να γράφω, να έχω πολιτισμό, ευγένεια και ήθος. Είσαι αυτή που μας δίδαξε την τέχνη, την ιατρική και την φιλοσοφία. Όσο και αν προσπαθούν να αλλάξουν αυτό που είσαι, ξέρω πως μια αξία, δεν αμαυρώνεται , όσες προσπάθειες και αν κάνουν κάποιοι δήθεν φιλέλληνες για να σε σβήσουν από το χάρτη.
Γνωρίζω καλά πως αυτά τα λόγια μου θα εξοργίσουν πολλούς, κάποιοι θα με πουν γραφική και άλλοι ακροδεξιά και φασίστρια. Ξέρεις κάτι όμως; Δεν με νοιάζει! Δεν με ενδιαφέρει τι θα πουν για εμένα, γιατί εγώ το μόνο που είμαι, είναι ένας άνθρωπος με μεγάλο εθνικό φρόνημα και τεράστια αγάπη για την μαμά πατρίδα. Αναγνωρίζω τα λάθη της χώρας μου,  αλλά και την διαφθορά των τελευταίων χρόνων της.  Δέχομαι πως εκτός από ιστορικούς, φιλόσοφους και μαθηματικούς, έχει αναθρέψει και απατεώνες και υποκριτές. Αυτό που δεν δέχομαι όμως, είναι να χάσω την πίστη μου σε εσένα. Γιατί εγώ, είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα! 
Κάποιοι πολέμησαν για σένα Ελλάδα μου, με μόνο όπλο παλιά μεταλλικά σίδερα και όμως άντεξαν. Έγιναν αγωνιστές  σε αυτόν τον τόπο και δεν ανέχτηκαν κανέναν να τους κυριεύσει. Και εσύ όμως πατρίδα μου, τους το ανταπέδωσες γενναιόδωρα. Τους έκανες άρχοντες, τίμιους, ανίκητους, δίκαιους. Τους δίδαξες τι σημαίνει δημοκρατία -αφού εσύ γέννησες την συγκεκριμένη λέξη- όσο και αν πολλοί προσπαθούν να το ξεχάσουν. Και τώρα πατρίδα μου σαν περήφανη Ελληνίδα που είμαι, σου ζητάω να μην τους κάνεις την χάρη! Μην επιτρέψεις σε ρουφιάνους και ξιπασμένος δήθεν φιλελεύθερους να ξεσπάσουν πάνω σου. Δείξε σθένος για άλλη μια φορά και άντεξε! Εναντιώσου σε αυτούς που θέλουν να σε κάνουν απλά ένα γαλανόλευκο κοντάρι, σε ένα ξεχασμένο μπαλκόνι. Εξάλλου Ελλάδα μου, μπορείς να το κάνεις. Όπως προείπα, εσύ είσαι αυτή που έφερες την ισότητα και την δημοκρατία, απαίτησέ τα λοιπόν και για τα παιδιά σου!
Στο κάτω-κάτω Ελλάδα μου, δεν έχεις να φοβηθείς κανέναν! Όπως έχει γράψει και ο Κυριάκος Ντούμος, έχεις στα στήθια σου τους στίχους του Σεφέρη, έναν ήλιο στην Βεργίνα και ένα δέντρο στην Επίδαυρο. Δεν θα μακρηγορήσω άλλο όμως -μιας και μπορώ να γράφω ώρες για εσένα πατρίδα μου- θα κλείσω με λίγα λόγια που έχουν γραφτεί από τον Οδυσσέα Ελύτη και θεωρώ πως απόλυτα σε περιγράφουν.
«Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει, με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγάπη με νόημα ή λόγια του αέρα;

Ο έρωτας φοβήθηκε την ξεπέτα

λόγια αγάπης....και καλά!